Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Nej Tack

I fredags var vi på Diesels vernissage på Solo. Det finns kameror överallt. Det strosar omkring en tjej på 40 kilo i små hotpants som knappt orkar bära sin monster kamera. Hon lånar mest ut kameran och ber töntiga gamla snickar killen att fota henne. Den andra fotografen är också en blond tjej och jag tror hon gick förbi oss sju ggr innan hon fråga om hon fick fotografera oss. Jag säger Nej Tack. Nu när jag går in på finest.se (som jag egentligen inte vill men jag tvingas dit jämt) ser jag mitt platta hår. Undra om det är hon som blev nekad eller om det var 40 kilo tjejen som tog fotot. I alla fall så gillar jag det inte.  






1 kommentar:

Anonym sa...

är det din kille på bilden?