Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Vad gör man med en söndag morgon?




Många rosa plastglas fylldes och svaldes på den gröna gräsmattan.
Kvällen var händelsefull kan jag säga.
Bland annat sprang vännernas hund som en stucken rädd gris när Liseberg smäller sina premiär fyrverkerier. Vi sprang runt hela Johanneberg i tårar och frustration. Till slut hittades det lilla livet i välbehåll av sin husse.
Sen fortsatte vi med rött vin i en av dem största lägenheterna jag varit i.
Men nu till det roligaste.
Jag låg och grät av smärta och spydde hela söndagen. Kul söndag.
Det var ungefär 22 grader ute.
Jag hade ju köpt skor och hela kitet ju för att gå ut och powerwalka juuu!




Inga kommentarer: