Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Min dag idag =)


Idag 20/5 fyller jag 2 år närmare trettio...
Och ensam vaknade jag i morse. Klas är i Portugal och jobbar. Men vi firade mig i lördags och då fick jag en ny (min gamla blev stulen) svart Ipod nano! =)
Ikväll kommer mamma, syster, min brors ex och min bästa vän hem till mig på mary kay klass som min andra bästa vän Angela ska hålla för oss.
Ska bli intressant. (haha lät skeptiskt det där men jag mena trevligt)
Nu måste jag jobba på vidare här på min praktikplats. Som jag trivs på skit bra =). Min engelska får jobba verkligen kan jag säga. KUL!
See ya Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maxxan, jag fick en likadan ipod för inte så längesen fast vit, så fick jag en söt röd liten krusell väska till. Jättebra ipod, mycket madonna och justin på den just nu ;) Kram Lindsey

Moda Pazzo sa...

Den vita är jätte snygg...också. Va? Vadå för söt väska`??? fnys ska jag med ha då... =)
Jag ska så fort Mac:en e hemma igen ladda upp den massa grym musik! Wohoooo come on and dance yeah