Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Saturday night

Fina jenny på Push
Freddan och Kläjs
Jenny tar kort på sig själv på toa?

Me and my man
Jenny (innan styling men ack så snygg här också) och min vackra hund
Jenny och Klas liiite senare och fullare
Förbjudet att röka inne men han e ju så snygg jag kan inte säga nej
Klas är den snyggaste jag vet. Jenny är den gladaste.



Datorn där hemma är fortfarande ur funktion men jag sitter på Klas jobb nu och snott foton från Jennys facebook.


Så här snygga var vi i lördags och så här kul hade vi. Jenny kom hem till oss i loose fit jeans och i tron att det skulle vara lugn vinkväll. Nähää då. Stylisten Marika to the rescue. Hon blev pangsnygg!!
Vi hade JÄTTE KUL!!! Grym liten förfest för tre hemma hos oss och sen på Push!








4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Tack för en underbar BLOGG. jag är inne varje dag och tittar till den.

Jag älskar erat hem. det är så mysigt o stort.

Eran tapet var kommer den i från?


Jag och min syster ville bara göra dig glad med att tala om att vi tycker du har världens manligaste kille.
Han klär sig så säkert.

hoppas du tar hand om honom.

blogga på!
vi älskar din BLOGG.

Moda Pazzo sa...

HEJ!

TACK så jätte mycket!! Och jag lovar han är väl omhändertagen ;-)Manligare 24 åring får man leta efter... =)

Tapeten i sovrummet är från Ralph Lauren. Och gud vad glad jag blir att ni gillar vårat hem för vi älskar lägenheten själva men det tar sin lilla tid att inhandla möbler för att fylla ut den... Vill ha så mycket.
Nu vill jag ju blogga massvis bara för dessa härliga komplimanger, men våran dator är på lagning...
Men snart ska jag bjuda på roligheter igen.
(tack ännu en gång)
Ciao!

Anonym sa...

Heeej!!
Hoppas att allt är bra med dig. Vilken rolig kommentar du har fått =) Nu får datorn vara lagad snart för jag vill veta vad du har för dig =)Börjar bli lite tråkigt att inte kunna läsa din blogg, jag är ju beroende. Saknar dig.
Kramar Johanna

Moda Pazzo sa...

Hej Johanna!!
Jag veeet förlåt. Men det är så mycket nu med praktik o grejer med. Hade inte hunnit blogga så mycket ändå. Men jag har förstått att några är beroende =)