Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

MItt dåliga bloggande


Fy f**n ... jag vet. Jag har ingen dator hemma och jag kan inte lägga upp foton från kameran på datorn på praktiken eller på Klas jobb... Och skicka från mobilen till bloggen fattar jag inte hur jag gör. Om någon vet så berätta gärna. Jag prkatiserar i alla fall just nu på ett stort svenskt modeföretag och trivs jätte bra!! Varit där två dar och känner att detta kommer bli sex jäkligt lärorika veckor. Jag har inte ens gått ut på nätet på praktiken så det finns inte att jag skulle sätta mig och blogga heller. Jag e jätte ledsen...
Men jag kan berätta att jag bär mina nya blåa låga Converse typ varje dag. Är kär i dom.
Alla borde bära ett par Converse nu i sommar. Super snyggt och hett.
Ska berätta något larvigt för er.. När jag var singel så hade jag en sån grej att killar var tvungen att äga ett par Converse annars var dom inte intressanta... Larvigt va? (kanske inte var så stenhård men jag skoja alltid om de i alla fall)
-Äger du några Converse?
-Nä..
-Okej bye bye then.
Nu måste jag åka till praktiken och ge järnet som jag alltid gör.
Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha ser ut som min Converse samling hemma jö :-)