Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Cavalli på H&M


Ingen har väl missat att den 8/11 lanseras Cavallis kollektion på H&M.
Jag såg precis reklamfilmen.
http://www.hm.com/se/?gclid=CLfcq7z5vY8CFRHREAodNTF9Pw
Mycket snygg film.
Jag är väl ingen tjej som bär festklänningar så ofta, mycket leopard, zebra mönstrat, så det som fastnade för mig var däremot skinnjackan!
Svart med fransar, den va riktigt snygg. Men jag kommer inte ha råd ändå antagligen. Jag är ju student och har konstigt nog redan nu börjat prioritera annorlunda.

Den här kollektionen kommer nog göra kaos i butiken som det var då Karl Lagerfeld lanserade sin.
Madonnas var ju ingen höjdare alltså.
Stellas kläder va fina med..

Men jag kommer nog gå dit och titta lite...

;-)

Inga kommentarer: