Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Prioritering va de ja...




Blev shopping runda på stan istället för bara en kaffe.
Blev en stor kaffe på condeco med kaka.
Sen en kaffe på bar centro.
Och en runda runt hela stan...

Shoppade pannband på Indiska 49. 50:- (ser inte så snyggt ut nu kanske)
Två par sommarskor på Topshop köp ett par få det andra paret gratis, så det blev TVÅ PAR skor för 194:-.
(ord. 699:- styck!!!!)
Jätte lång sjal (så lång att inte hela kom med på kortet) på Weekday för 100:-.

Det va ju så billigt så jag kunde inte låta bli... :-p
Tycker ni grejerna är fina jag köpt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

mitt pannband då ja........visst var det fint. Sjalen ser ut som mi gråa?! Den var jättefin. Kram

ps: fyndat på myronas idag en jättefin äkta päls väst , en pälskrage o ett par schyssta stövlar a´la rid/skolklubb spring-08. pussssssssssss

Moda Pazzo sa...

grymt pannband!
sjalen är jätte lik ja.

åååå har du köpt pälsväst? gud vad du kan shoppa...