Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Och jag tyckte jag hade en dålig dag?


Men så kom jag tänka på en tjej jag träffade idag innan min dag blev som den blev.
Hon berättade vad hon gått igenom på sistone stackarn..

Herregud och här går jag och grinar över en bagatell.
Jag ska vara glad som är frisk.
Men som min bästa vän skrev som en kommentar i mitt förra inlägg,
man kan aldrig ge för mycket kärlek eller omtanke.

Om du läser detta:

Du är så himla fin ____.

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet är på tok för kort för att kastas bort över bekymmer som egentligen är minimala. Se på glädjen&ärleken du har runt omkring dig och var glad över din livs kärlek din familj&dina vänner.