Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Stel som en 80 åring


Nu kommer straffet för att jag inte tränar.

Vaknade idag stel som pinne.
Min höft på höger sida is very painfull! Jag kan inte sitta , inte ligga rakt på rygg, eller böja mig, knappt inte heller gå.

Kul.

Det gör verkligen skit ont.
Ska nu ta och göra iordning mig för en promenad och köpa mig en kaffe. Sen besöka apoteket, måste ha lite smärtlindrande.
Sen när jag kommer hem är det bara att sätta igång med stretching antar jag. Mjuka upp hur ont det än gör.
Det blir ju inte bättre med min hosta heller.

Nu låter jag lika gnällig som en 80 åring också.

Men det gör ont alltså.
Jag kan inte göra någonting just nu som jag behövt.
Dammsuga til exempel.

Men jag kan ringa och söka praktikplatser och plugga i alla fall.
Det är ju det viktigaste nu iofs, men jag blir ju lite orolig här nu med min höft.

Jag måste börja röra på mig!!! Så jag kan böja mig så här som denna till och med gravida tjejen på bilden.

Inga kommentarer: