Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Mina åsikter om Idol deltagarna

Mattias- fruktansvärd klädstil, halsbanden och örhängena (why?), ikväll bar han en fruktansvärd skjorta också. Ingen röst som fastnar hos mig, Han e ju smörkillen själv, varför körde han inte en sitta på stol-sjunga till tjejerna låt ikväll istället?

Marie- dålig klädstil här med, men jätte fint ansikte och helt fantastisk röst. Håller med Daniel i juryn. - En av sveriges bästa röster.

Daniel- Vad finns det att säga? Grym, helt enkelt grym.

Kristoffer- Vill se han i uppsatt hår , väntar varje fredag, men nä han ser ut som den där snälla killen igeen.. Sött face har han. Vet inte vad jag tyvker om hans sång riktigt. Ikväll va de gäsp-låt.

Sam- Fy, usch. kväljningar.

Amanda-Egen, bra röst, glimten i ögonen och det gillar jag, men behåll skorna på tack eller i alla fall strumpor då.

Andreas- Häärlig människa! En sån där stark 80-tals röst. Jag får moderskänslor.

Inga kommentarer: