Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Ha ha ha gud vad bra avsnitt


Sitter och äter och sneglar på Vänner samtidigt. Ett sånt riktigt skönt avsnitt.
Rachel köper en hårlös katt för tusen dollar och den river sönder henne och hon försöker bli av med den men ingen köper den tills hon säljer den till Gunther på kafet som är "betuttad" i henne för 1500 dollar.
Och han vet inte ens att det är en katt, han frågar Chandler om det är en orm.
Joey och Ross kastar en boll i över två timmar utan att tappa den, sen kommer Monica (tävlingsmänniskan nr 1) in i spelet och hon är så jäkla skön.
Pheobe vill inte flytta ihop med poliskillen, men går med på att försöka, då han sen skjuter en fågel från sängen.
Men som vi Vänner fans vet så är hon extrem-djurvän.

Hahha så kul avsnitt i alla fall.

Va skönt o få skratta lite efter man haft en tenta idag.

Nu visas Dawsons Creek.. gammal klassiker. Sjöng jag alltid med till inledningslåten: I dont want to waaaait. for our liiiifes to be oveeer...
Gud jag har nog nästan följt alla serier som gått.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha såg det vänner-avsnittet igår också gumman. Man garvar ihjäl sig alltså.
Hoppas det fick dig på bättre tankar så du inte är ledsen/deppig längre. Du är ju en så rolig tjej.

puss från linda

ps, du skriver så vaaansinnigt roligt. haha

Moda Pazzo sa...

Tack Lindsey!

Bra att man underhåller någon :-)

miss you