Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Saturday night and it was nine courses at Peacock



Rekommenderar starkt att äta på Peacock Dinner (dom har öppnat en restaurang/nattklubb i sthlm nu med)!!!
Vi åt en avsmakningsmeny på 7 rätter men det va så fantastiskt gott att man aldrig ville det skulle ta slut så vi la till två rätter. Väldigt bra passande alkohol till varje rätt.
Servicen är i topp!
Eftersom Klas känner ägarna så fick vi bra discount också, alltid trevligt.
Efter lite mer än tre timmar tog vi en drink på Locatelli (inte ens i samma världsklass som Peacock).
Efter att vi inte ens druckit upp den drinken går vi till Bliss (va så mätta så vi behövde promenaden).
Väldigt besvikna på Bliss. Dom nya ägarna har behållt stilen men inte känslan. Utseende mässigt har dom satt upp tre fula tavlor och en sån ni vet från IKEA, klister blomma dom satt på en pelare som ska bli fint mönster..mm visst.

"Det är lika mycket känsla och kärlek kvar på Bliss som det är i en påse frysta fiskpinnar"
citat av Klas

Inga kommentarer: