Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

080122




Vet ni vad jag var med om igår förresten?
Några j*vla fjortisar stod och hängde utanför terminalen och rökte. När jag och en annan tjej i klassen går förbi då ser vi hur en cigg landar framför oss. Dom kastade en cigg mot oss!! Vad är det med tonåringar idag? Herregud. Coolt att stå och hänga utanför terminalen och röka och kasta ciggen som kan hamna i någons hår eller nått, jätte coolt.

Jag bloggar, det är coolare. hahahhahahahaha
Nämen visst var det fruktansvärt? Vad tror ni jag gjorde? Nä jag vet. Ångrar det djupt nu. Ingenting nä.., jo dom fick en arg blick!

Skjorta Luca Allessandro
Halsband H&M
Armband H&M
Armband Pandora
Armband Top Shop
Byxor Gina Tricot

Inga kommentarer: