Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

The chick is back ;-)



Jag vet inte varför.. det var väl inte så att jag fick abstinens besvär precis.. men jag är tillbaka i alla fall. Hörde jag nått jubel?
En ny familjemedlem.
Får jag presentera min julklapp Tindra. Den lilla svarta saken som Klas har inlindad i handduk är våran lilla valpis =).
Henne kommer jag blogga mycket om!
Men jag kommer fortfarande skriva om kläder m.m jag gillar, kändisar m.fl. Outfits blir det nog mindre men snygga bilder bjuder jag på!
Så god fortsättning då och jag hoppas jag är välkommen tillbaka.
Jag ska försöka vara lika flitig som jag var innan med att uppdatera bloggen.

Ciao!

p.s min favorit blogg är " sophie and the city" ni hittar henne nu på elin klings gamla plats på stureplan.se

Inga kommentarer: