Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

08TILLBAKS01TILL21BORÅS




Första dan i skolan och jag fick tillbaka två tentor som jag skrev innan jullovet. (trumvirvel)
Först ut har vi:

Textil & material lära = VG

(applåder)

Trikåteknik=VG

(jubel)


:-) Ja.. jag är jäkligt glad. Tack.

Alla berättade om sina praktiker dom varit på, dom flesta verkar ha haft det väldigt bra, och efter lunch var vi på två studiebesök, ett Stickeri och ett Beredningsföretag i Kinna någonstans (way out in the bush)
Imorgon börjar vi med Excel och eftermiddagen med Konfektion!
Kul att vara tillbaks i skolan faktiskt och träffa the classmates!

Acne skjort klänning
H&M bälte
Skinnjacka Ellos/Josefsons
Jeans Vintage Fiftyfive
Boots Malling & Mikai
Halsduk H&M

Inga kommentarer: