Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Pigg som en mört, eller?


Vi la oss tio halv elva igår tror jag.. så skönt! Nu när Klas gick till jobbet vid halv åtta så vaknar ju jag och nu ligger jag här i sängen med min Mac. Jag vill inte sova. Det regnar ute, låter så mysigt. =)
Bra också slipper jag få dåligt samvete av att jag bara är inne... Det blir nog nämligen så idag. Eftersom jag tvättade sex maskiner igår (har alla ullplagg kvar att tvätta) så blev det inte så mycket städa förutom garderoben. Jag har rensat bort massa kläder jag aldrig använder. En del ligger på annons en del annat får åka ner i källaren.
Så i alla fall.. idag får det bli mer städning. Hade behövt handla lite grejer. Varför är det alltid så att allt tar slut samtidigt?
Schampo, balsam, puder, mascara, deoderanten... fattar inte det! Jag blir ruinerad när det händer. Bara mitt puder är snordyrt.
Men jag får ta de på lunchen imorgon när jag jobbar eller nått. Eller så kanske vi kan ta bilen till något köpcentrum i eftermiddag. Jag känner nämligen inte för att strosa runt på stan idag och för det andra så kan jag inte eftersom jag har Tindra. Hon är lite liten och rädd fortfarande och lämna ensam. Men vi övar, o ja, vi övar för fullt. Ibland går det bra ibland hörs hon i hela huset.
A hon e för söt den lilla Tindelitondelin (jag vet jag är sjuk med mina smeknamn) hon ligger här utfläkt och visar alla hennes intima delar bredvid mig. =) Hon gillar sova på rygg..
Förresten! jag har spanska fans! En jätte söt spansk tjej har lämnat sin bloggadress. Och en annan har lagt en kommentar att min blogg är bra! Hitta grymma översättningssidan.

Men vi lär ju synas mer idag. Minst 7 blogginlägg idag =)

P.s bjuder på en snygg bild på ett x snyggt par

Inga kommentarer: