Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

TODAYSSHOPPING


Världens bästa puder som jag inte kan leva utan, Guerlain Parure.
Paket med parfym, body wash och body lotion från Ralph lauren Romance.
Jag köpte också Wella hårspray, ansiktskräm och ansiktstvätt från Loreál. Fyndade diadem, örhängen och halsband på Glitter allt för 41:-. (glömde de i bilen men fotar dom snart)
Detta hann jag innan jag började jobba 12. Nu är jag hemma och funderar på om jag ska gå och hyra en film. Klas ska ut och jag ska en egen hemma kväll. Eller nä vi ska ha en tjej kväll jag och Tindra :-), vi vill inte ut och trängas en lönelördag på stan. Näää

hahhaha måste berätta förresten om igår.
jag tog ut Tindra för att rasta henne. En valp får ju inte promenera för mycket så vi tar bara ut henne utanför huset oftast än så länge. Strunt samma det hör inte hit egentligen.. I alla fall vi är på gräset här utanför, (Tindra är lös och det regnar) och så kissar hon. Vi går runt lite och jag tänker ifall hon ska göra nummer två, men hon bara hittar pinnar och vill leka. Då säger jag:
-Frågan e ju om du vill bajsa alltså.. Näääääääääääääää.... (säger jag med en riktigt förvrängd röst)
Då ser jag en tjej bakom oss som går på trottoaren bakom stängslet och skrattar. Jag ler tillbaka och så går vi,Tindra småhoppar bredvid och jag ger henne en hundgodis
-Duktig tjej!
Tjejen fortsätter skratta. Hon tyckte nog vi var väldigt söta, speciellt med min kommentar där.
ja ja...men ja måste ju prata med min hund =)

Inga kommentarer: