Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!


Nu ska jag ta en het dusch och sen bumsa ner i vår goa nya säng. My god vad skönt jag sov i natt! Jag kom ju inte upp i morse.. Jag låg till halv sju och jag måste gå hemifrån hel, max senast fem över sju! Bussen från terminalen går 07.25 mot Borås. Då är man inte tuff alltså. På sistone har jag börjat sova på bussen, verkligen så där sova, huvudet gungar och man vaknar och inser att man sovit med öppen mun! Fy och jag som hatar folk som sover så. Hatar var kanske starkt ord men jag gillar inte att se dom.
Och så är jag sån själv nu!! Kommer sånt med åldern eller?
Sängen är i alla fall gudomligt skön. Jag längtar till att gå och lägga mig nu.
Tindra sover inte i sängen men hon har faktiskt fått det några ggr när hon var ännu mindre. Men inte nu längre, nu ska hon vara hund och sova på sin plats. Men vet ni vad? Våran hund snarkar som en människa. Det är verkligen så gulligt. Verkligen snarkar alltså. Ingen sån gubb snark så det ekar i hela sovrummet utan söt snark liksom.
Idag hade vi mattetest för att studielärarn vill se i vilken nivå man är i inför företagsekonomin.. (harklar mig)
Ja... men vad säger ni 4 poäng av 20, tror ni jag kommer i högsta gruppen? =) Jag var inte ensam (phu) dock.

Nä nä..men lite matte kan jag. Ett plus ett, plus ett är lika med tre, Klas, Marika och Tindra ska nu sova.

(Bild från Ikea)

Inga kommentarer: