Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

BROTT & STRAFF

Gud vilken lång dag det blev igår.

Försov mig på morgonen, vaknade sådan tur var av mig själv men en halvtimme efter väckarklockan så det var i panik jag vaknade. (alltså halv sju istället för sex)
Möter Anya på stationen och lämnar över Tindra. Springer på tåget mot Varberg, försöker sova går inte, tre tjejer i högskoleåldern som pladdrar på för fullt.
Hoppar av min buss som jag tar i Varberg mot "praktiken" och hamnar i en storm av blåst och regn. Irriterad och blöt kommer jag fram.
Sitter på föreläsning hela dagen om företagets visoner etc.
Med en trästjärt åker jag sådan tur var i bil (skönt) hem med en tjej jag träffat (kallar henne M) som jag jobbat med tidigare på JC. Härlig tjej!
Hämtar Tindra, lämnar Tindra hos mamma (stackars hund).((Klas kom hem nu från Stockholm!))
Möter Anya (min svärmor) åker ut till Lindholmen backa teater och ska se Brott & Straff.
Den börjar 19.00.. Vet ni när jag är hemma?
Strax innan TOLV!!!!
Min trästjärt blev bänkstjärt. Jesus vad ont i baken efter att suttit så länge.

Klockan ringer 06.00 idag. Om jag är pigg?
Allt jag tänker på är helgen. Så aaa jag är trött.

P.s teatern var jätte bra, men herregud måste den vara så lång?

Inga kommentarer: