Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Mystjejen nr 1


Jag älskar ligga i soffan och kolla på tv, läsa en bok, sova eller kolla på film. Soffan är en av mina bästa vänner.
Fick pappas gamla tv idag, (han har köpt ny plasma som han var så stolt över) våran 42 tums gick ju sönder så vi har haft min gamla 28 tums. Så nu har vi en 34 tums (gud vad tums de blev) istället tills vi köper en ny!
Nu ser jag texten från soffan lite bättre. Yes daddy you made my day! Han gav oss en elgrill också! Här ska grillas på balkongen i sommar! Tjohoo
Klas är nere i affären och handlar , han tog med sig Tindra på en liten kiss också, så nu sitter hon fastknuten utanför affären.
Jag ser henne härifrån vårat fönster det lilla snöret (kallar tindra så).
Oj nu kom han, nu är dom på väg!

Peace!

Inga kommentarer: