Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!





Suttit på KTB sen halv ett och pluggat. Är snurrig i bollen. Började med huvudvärk men jag var tvungen att sätta mig, dugga på onsdag i ekonomi igen.
Men huvudvärken gick sådan tur över efter lite matteräkning. Kanske ska jag sätta mig och räkna matte när jag känner att migrän e på väg. (tveksamt)
Så fint väder ute verkligen!! Folk sitter överallt och solar. 
På uteserveringar, parker, bänkar. Jag satte mig och tog en paus i solen och försökte koppla av men de gick inte så länge... Jag har bara likviditetsbudget och resultatdiagram i huvudet just nu. Har höga krav på mig själv när jag gjorde full pott på första duggan. Kanske mycket därför huvudvärken....

Hoppas ni njuter i solen i alla fall!!

Inga kommentarer: