Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Önskelista

























Jag fyller år om lite mindre än en månad och detta hade jag velat "unna" mig ;-)



*Brun utan sol (får ju aldrig chans att sola ute)
*Tandblekningsgel från tandläkarn
*En fin bukett med rosa rosor
*En antik rosa klänning på Monki
*Sandaler från Din Sko
*Hope skor
*jeansjacka
*löshår i min hårfärg så jag kan göra stora fina flätor som diadem i håret
*hela hunky dorys vår/sommar kollektion
*Mulberry väska
*Sex and the City box
*Tom Ford solglasögon
*resa till new york
*spa weekend
*snygga underkläder
*ny tv-bänk
*nytt vardagsrumsbord
*matta till vardagsrummet
*kanna summertime
*resa till värmen till mig och klas
*Blommig klänning/tunika
*Marc by marc jacobs tygväska


Ska gå och köpa mig en trisslott nu och hoppas på en miljonvinst så jag kan shoppa mig allt det här.




Inga kommentarer: