Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Oopsidaisy


Successivt är väl inte rätta ordet men den funkar! Ser verkligen ut som jag solat!! Tveksamt om jag kommer smörja in ansiktet i kväll alltså, annars kommer man väl se ut som Big Brother gänget gjorde när dom sprayade sig, minns ni?.. Men jag måste också rekommendera denna brun utan sol. Aco på Apoteket, köp. (se tidigare inlägg)
Check out my outfit today:

Den här blommiga blusen från Twist & Tango är ingen favorit när jag är blek men nu när jag blivit lite bruuuunare i ansiktet =) då åker den på. Total skillnad. Och så firar jag våren på valborgsmässoafton med blommigt.
Lacktights H&M och vita Keds. 

Såg att Elin Kling bloggat om dessa skor och köpt sig ett par. Förra sommaren gick hela gbg runt i dessa skor, blir nog så detta året med. Tips bara, dom ger skoskav när dom är nya. Och gå helst inte barfota i dom om du har tendens att få svullna fötter på sommaren. (som jag) För dom är varma...skoskav av brännande sår inte skönt.


Inga kommentarer: