Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Försoning- 3 maxxor av 5 möjliga

Jätte fina kläder på Kiera Knightley och handlingen är jätte fin. Men filmen tar mig inte alls med sådan storm som jag önskade att den gjort.

There will be blood- 4 maxxor av 5 möjliga

Handlar om oljeentreprenör i Texas.. Väldigt gripande film.
Sevärd!

27 dresses- 3 maxxor av 5 möjliga

Väldigt tjejig romantisk komedi. Jag skrattade dock inte så mycket. Eller -ååade mig. Men filmen är helt okej. Svenska nykomlingen Malin Åkerman gör en bra biroll, snygg är hon också. Men ingen film jag kommer se igen antagligen. 

3:10 to Yuma- 3 maxxor av 5 möjliga

Jag gillar ju alltid Christian Bale... Han och Russel Crowe gör en bra film. 
Men jag hyr hellre American Psycho om jag vill se Bale igen.

Factory Girl- 4 maxxor av 5 möjliga

Me likey! Handlar om Edie Sewdgwick som blev en stjärna tack vare Andy Warhol. Men hon ballar ur. Fast hon är underbar. Spelas av den ursnygga Sienna Miller. Jag satt och googla massor om Edie efteråt. För jag blev lite tagen av denna trendiga tjej på 60-talet.


Things we lost in the fire-  4 maxxor av 5 möjliga

Jag väntade på en brand i nästan hela filmen. =)
En jätte fin film! Ursöta barn, snygg tjej och grym manlig skådespelare finns med i rullen.
Det kommer ingen brand men jag grät som ett barn ändå.


Inga kommentarer: