Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Suck

Va arg man kan bli på sig själv.. Duggan gick så där....
Inga full pott den här gången inte. Nu är det ju så att en dugga är bara till för extra poäng. Den förstör inte mitt betyg eller mina möjligheter på min tenta. Utan poängen kan däremot från duggan få mig att höja mitt betyg om tentan jag gör sen blir låga poäng på. (Skriftliga arbetet som jag har VG på väger också starkt.) 
Men jag måste få godkänt i tentan för att klara kursen. 
(och det får vi verkligen hoppas jag får.) Sen allt detta pluggandet till duggorna hjälper ju självklart till med pluggningen till tentan, annars hade det blivit oerhört mycket att läsa...
Men jag har ju såna jävla krav på mig själv och kan älta saker i oändlighet om jag slarvat eller inte klarat av något eller nått sånt. 
I alla fall. Jag har fokuserat på helt fel saker den här gången i mitt pluggande. 

Jag åkte hem nu efter lunch (orka inte ens stanna kvar för att se mitt resultat) och ska istället sätta mig ute nu och läsa. Jag vill också få lite färg på näsan som alla andra..

Jag saknar Klas och Tindra så oerhört nu!!!! Dom har varit borta i fyra dar och kommer hem sent imorgon kväll.. =( 
Alla dessa soliga dagar utan mina kärlekar har varit hårt.

Krama och pussas så mycket ni kan ni som har era kära nära er.

Kram å hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

jAG SAKNAR OCKSÅ DIG! JÄTTEMYCKET! HOPPAS VI KAN HITTA PÅ NÅTT SNART DU O JAG OCH ALLA FYRA OCH VÅRA SMÅ FYRBENTA GOSSINGAR:-)

VET ATT DU HAR FULLT UPP I SKOLAN OCH JAG JOBBAR SOM EN DÅRE.....MEN MAN KAN JU ALLTID RINGA OCH SNACKA OM EN MASSA KUL SAKER:-)

PUSS PÅ DIG

M

Moda Pazzo sa...

Å jag saknar dig!!! När jag såg dig imorse insåg jag det ännu mer. Vi och fyrbenta lördag då =)