Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Inne i dimman

Jag och Klas förfestar själva hemma och hade så kul! Vi dansade tryckare, dansa galet glada till hög musik, hetsa varandra i att dricka, och prata goja. 
(Klas bär INTE linne.. han har precis duschat...ville bara klargöra de) 
Vi hade verkligen så kul.. 
Sen gick vi vidare till Bliss där vi mötte upp Klas kompis Jesper. Där vi bara stod i baren och drack en del shots och drinkar. (Nu började jag komma rejält in i dimman).
Tar taxi till Push och är där till halv fyra på morgonen. Några kända ansikten var där i lördags. Charlotte Perrelli och Lena PH. Charlotte såg inte klok ut i verkligheten. 
Lena PH är precis lika fräsch som man tror. Träffade Jeanette också
(dansade med bonden i lets dance) som jag känner igenom gemensamma vänner. 
Jag var så inne i dimman då att jag knappt minns vad jag sa till henne. Får nog skriva till henne på "fejjan" (facebook) och fråga om jag gjort bort mig. =)

Känner ni igen er i det här tjejer?
Går och gnyr över att man har ont i fötterna (för att man dansat och sprungit omkring i högklackat) och är vrååålhungrig när man är på väg hem? Sån är i alla fall jag. 
Gnäller som en barnunge.
Jag känner inte smärtan i fötterna förrän jag är på väg hem. Då har jag så ont så jag knappt kan gå. 

Söndagen var jag inte tuff. 
Låg i sängen hela dagen och förstörde den lediga söndagen då ja... Kom ut vid sju och gick en lång promenad med vovven och Klas. Sen hem och kolla på Nip/Tuck som var jäkligt bra igår. 
Sjuk serie det där.. men det är väl därför jag älskar den ;-)

Nu ska vi se..om photoshop är nerladdat och klart? Nä.. Fasiken. 
Har prov i morgon och inte övat. 

Dugga i företagsekonomi på fredag.. så det kommer bli mycket sittandes på biblioteket i veckan också.

ÅÅå nu hör jag glassbilen utanför (barndomsminnen)

XOXO (gossip girl fan)


Inga kommentarer: