Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

När ni glassar i solen då knegar jag ....





I hudvårdsväg använder jag numera Mary Kay. Och jag är super nöjd. Jätte enkelt att tvätta sig och sköna krämer. Jag rekommenderar! Känner mig len och fin dygnet runt.
(Jag ska ha Mary Kay party snart för några vänner.. )
Puder i sminkväg är det enda jag lägger lite mer pengar på. (jag är ju faktiskt student och kan inte köpa så dyra grejer) 
Köper alltid pudret av den duktiga tanten som jobbar på Guerlain avd. på NK. 
Det är det viktigaste sminket för mig. Jag går helst ingenstans utan att tagit på mig puder. Förutom på sommaren när jag är brun. Det bästa med detta pudret är att du köper hela dosan första gången sen köper du bara pudret i refill och lägger i din dosa.

Så här har jag sminkat mig idag:

Puder: Guerlain Compact Foundation with Crystel Pearls Beige Ultime 04
Rouge: H&M Blusher (använder två färger) Tender Rose och Bronze
Kajal: Make Up store Vanilla (innanför neder-underfransarna, öppnar upp ögat)
Mascara: Loreal Voluminous 4x with ceramide-r
Ögonskugga: H&M Eye Shadow 
Ögonbrynspenna: H&M brown
I denna bekväma outfit jobbade jag idag i.
Acne t-shirt
Acne jeans
Converse (beställt fler nu... ni får se vilka färger när jag fått hem dom)

Inga kommentarer: