Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Bar Centro

Det var så varmt ute att vi va tvungna att sätta oss i skuggan. Dall frutto (pärondryck) med mjölk och is svalkade vi oss med :-).
Sen stod vi båda i låååånga fyra timmar (eftersom det är en röd dag har vi bara öppet four hours) och jobbade på varsitt håll. Efter jobbet åt vi på MI och därefter la vi oss och solade i vasaparken. Blev inget hav för oss... Jag orkade inte sätta mig på en buss helt enkelt..har ju ingen bil längre då nä.....
Nu har jag dammsugit och skurat golven, vi har nuppat, duschat och snart börjar Greys Anatomy.. :-)
Imorgon kommer ännu en vanlig dag på jobbet då ja.
Inte så att jag märkt precis att det ÄR Sveriges national dag idag...Jo!
En svensk flagga hängde på en balkong i Vasa....


Inga kommentarer: