Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Locatelli




Här e vi the best friends at Locatellis uteservering.
Dom andra tjejerna drog vidare till Excet strax efter här.
(Även om dom flyger sju imorgon bitti till Kroatien)
Men jag och Mir vi vandrade hemåt.
Så här sitter jag nu, klockan är 01:03 och jag ska strax hoppa i säng....... K kommer hem senare, (jobbar på student fest)...... vi har sms:at hela kvällen.... Vi är inte så vana att vara ifrån varann... efter snart ett år ;-)
Men jag har haft JÄTTE trevligt ikväll med tjejerna. Verkligen "girly"nice!

Sov Gott , Good Night, Kallinichta......

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ja ja ja ja ja här e vi ju!!!!

In action "lillen & maxxan"

Älskar dig, din absoluta bästis.