Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Äpplet






Nya leksaken i vårat hem. Får jag presentera:
Macbooks vita 2.0 GHz 2.0 RAM minne 120 hårddisk

K är som förtrollad. Han är kär. Han har inte försökt ligga med mig en enda gång idag. :-)

Min dator ska slängas ut genom fönstret (kanske vi träffar hundskrället som står och skäller här ute jämt.)
På tal om hund, vi vill skaffa hund. Men inte alldeles just nu då. Men vi vill ha hund någon gång! Ingen liten, ingen stor utan LAGOM! :-)
Kanintax är ursöt.. Tibetansk terrier kanske. Gud vad mysigt och kul den dagen.

C på jobbet sa till mig idag att skaffa barn snart. För så fort ett barn är i butiken då är jag där. Jag blir alltid bästa vän med barnen i butiken. Häromdagen ville inte en liten kille på kanske två år släppa mig. Han hängde fast så hans pappa fick slita loss han. Jag älskar barn det gör jag, men nä...C inga barn för mig tack. Det är några år kvar. Hund först. :-)

Förslag på hund namn? Vi diskuterar nämligen det hett nu jag och K.

Han är alldeles knäpptyst där i sängen med sitt vita "äpple". Ibland skrattar han till. Han pratar med Fredrik på msn. Vad tror ni dom diskuterar? Gissa en gång.. ;-)

Inga kommentarer: