Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

-Hej, ursäkta jag skulle vilja ha pengarna tillbaka för detta var en av dom sämsta filmerna jag sett..




Nej jag skrattade inte för att filmen var en romantisk komedi utan jag skrattade för den var så sjukt dålig! Herregud säger jag bara.

Nä alltså jag kan nästan inte förklara hur töntig den var. Men jag måste ju som med allt annat avsluta det jag påbörjat , så jag var ju tvungen att se klart den.

Men däremot. Inga klagomål över huvudtaget på deras utseenden.
Bra jobbat, det syns att all träning på stranden i din bandana ger resultat Matthew McConaughey.

Imorgon bitti däremot. :-)
Då blir det en helt annan rang av film. Ska tydligen vara en del råa scener i den.

Irreversible med Monica Bellucci och Vincent Cassel.

Får väl se hur jag mår imorgon efter den.
Men den sätter nog starkare spår än efter den här mes filmen jag såg ikväll.

Inga kommentarer: