Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Beckhams serie



– Sådana här realityprogram förlitar sig på att personen man får följa är unik, men hon är bara en rik, blond, solsprayad fru bland många andra, skriver kritikern Alessandra Stanley.

Enligt Daily Mails nätupplaga är budskapet på amerikaska sajter unisont:
– Nu får det vara nog - vi är redan trötta på Beckhams.

New York Times jämför tv-specialen med en webbsida vid namn cheddarvision.tv, där en webbkamera följer när mögel börjar växa på en bit ost.

– Om det här inte var en engångsföreteelse och folk fick ta del av hennes andefattiga, nedlåtande beteende varje vecka... skulle hon bli utslängd, skriver Linda Stasi på New York Post.

Oj då. Förvånad? Inte ett dugg.

Inga kommentarer: