Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fall/Winter





På väggen hänger Velour, Whyred, Inwear. Än så länge har vi inte fått så mycket höst/vinter nyheter så man kan inte hänga märken för sig. (J*vla rean måste bort) Vi kommer snart rea ut allt från sommar kollektionen.

Men alla märken går i ton i ton å nyheterna så det är rätt enkelt att matcha ihop. Svart, (väldigt mycket svart) brunt, grått, vitt, rött, lila, tights, denim. Din garderob från förra hösten kommer funka utmärkt i år också.
Andra kortet är på dom urläckra lila skorna från Whyred! Dom är t.o.m läckra under på sulan :-)
Tredje kortet är en Miss sixty kjol som jag tyckte va nice!

Inga kommentarer: