Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fin sista dag på veckan




Sommar sommar å sol havet å vinden o doft av kaprifol! (ser ni hur dom bakom staketet kastar badbollen på Hajk?)


Idag har vi tillbringat denna soliga söndag vid havet hos Klas mor.
Vi började med kaffe och kaka med mor och Klas mormor. Sen en lång promenad längs havet. Sen äta igen.(märks nu i magen kan jag säga)... lagade middagen ihop (jag stod för salladen och så tog jag ann disken)sen kom mormor igen med efterrätten. Jätte mysigt har vi haft, som vi alltid har där.
Bra avslut på denna semesterveckan.
Imorgon blir det jobba igen! Tjäna lite money igen.


Min outfit today:
Imitz linne
G-star kjol
Gant kofta
InWear leggings
Tissot klocka
H&M solglasögon

Inga kommentarer: