Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Shit...vilken film detta va då

Denna filmen var faktiskt en av dom råaste jag sett (som klas sa till mig).
Jag måste ändå säga att den var bra. Jag gillar annorlund filmer. Men sen att få se hur någon slår sönder någons ansikte så mycket att käken lossnar kanske inte är så mysigt precis. Den våldtäktsscenen var fruktansvärd. Jag gillar att filmen är fransk.
Sen är kärleksscenen när dom ligger nakna i sängen väldigt mysig. Känns äkta.

Filmingen fick mig lite snurrig ibland men sättet dom väljer att visa filmen på är bra. Slutet visas först och sen hänger man med och fattar vad som hänt. Men slutet får en att tänka till extra noga. Det gillar jag. Vad händer sen?

Jag tänker nu så här. Detta kan hända vem som helst. Följ alltid eller se till att din vän / flickvän / pojkvän (eller vem det än är) kommer hem oskadd.

Film:Irreversible

Betyg: 4 maxxan av 5 möjliga

Inga kommentarer: