Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Fredag kvällar är la inget speciellt




Undra när jag kommer få den där känslan ..."skönt fredagkväll" "det är helg" "inget jobb förrän på måndag...."
Det är väl om två år då när jag är klar med utbildningen och (hoppas i alla fall) fått ett jobb där man jobbar måndag till fredag som alla andra. ..

Idag slutade jag 18 det är lite "lyx" i alla fall. Men jag satt sen och tittade på när Klas blev nyklippt. Han blev JÄTTE fin! Hon var riktigt duktig (Mona på NK). Sen "bajkade" (cyklade) vi hem, blev varma mackor ikväll... nu snuttar vi på vin och äter brie och mögelost. mmmmmm

Terminator liksom. Att dom filmerna blev så stora. Kollar på första filmen som visas på 3:an nu. Arnold ,....han är ändå borgmästare idag.. Finns bara ett land någon kan göra en sådan karriär.
(U-S-f*ing-A)
Klas berättade för mig nu också att det var Arnold som "fixade" så civila kunde köpa och köra "Hummer" bilar. Hade jag ingen aning om. Ser man..man lär sig nått nytt varje dag.

Jobbar bara imorgon nu sen har jag en vecka semester igen.
S-k-ö-n-t.

Outfit när jag sitter i kassan på Klas jobb och väntar på att han ska sluta:

Klas kofta (john smedley)

hahhahahhahahahhahaha fick ett litet skrattanfall hörde Arnold nu på filmen säga-Fuck you ashole

Whyred kjol
bruna H&M leggings
Malene linne

(Klas innan klippning)

Inga kommentarer: