Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Vintage




H&M t-shirt
Levi´s vintage

myyyyys dag

Jag ska gå och sola solarium. Det är en evigheeeeeeeets sen sist. Om jag inte mistar mig ett år sen sist. Jag har bojkottat solarium för jag börjar se tendens på "åldranade" i hyn.... RYNKIG över brösten!!!!! Vem f*n vill vara det i 27 års åldern.
Jag börjar jämföra mig med 60 åriga tanten som sitter i kassan på Konsum. Hon visar ofta sin klyfta och allt det rynkiga över brösten. Hon har nog solat mycket i sina dar. (Mallorca resor, solarium, somnat packad mitt på dagen i någon park, sprungit i trädgården i Rumänien.... )
Men jag chansar ändå. Det är ju några år kvar till jag blir 60....

Inga kommentarer: