Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Här e dom




:-)
Jag bara ler. H&M skorna är som bortglömda. Hallå va dom ens snygga?
KOLLA IN! Kolla iiiiiiin dessa. Halva priset. Så j********vla snygga. (Irriterande att Pia har köpt dom på 70% men men)
Sen så är det helt sjukt. jag berättade för Pia när vi fikade om dessa solglasögon. En tjej hade kommit in på jobbet i dessa och jag frågat henne (detta var i våras) var hon köpt dom. H&M säger hon. (oookej dom e ju slut för länge sen) Så fick man glömma dom. Då berättar jag för Pia om dom idag....och när vi är på H&M vad ser jag inte då? JO...då hänger ett par där ibland ALLA solglasögon (ni vet ju hur deras glasögon ställ kan se ut). 59.50:- vad säger man?

2 kommentarer:

pia sa...

Hahahahahaha men innerst inne gråter du när du har dom på dig! hahahahahahahah

Moda Pazzo sa...

håll k*t pia!! hahahhaha