Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Jag njuter





Igår började semestern väldigt skönt. Började med att sätta oss på "bokhandeln" i huset som också säljer gott kaffe (bra pris) och hembakat. Jätte mysigt (kom precis där ifrån nu suttit och läst min bok i solen)
Samtidigt hade vi tvätt i tvättrummet och jag hade bröd i ugnen. Det kunde regna när det var strålande sol (knäppt) men sen så så sprack det upp rejält och blev kanon väder. TACK GUD!
Vi tog cyklarna till Botaniska (där Klas inte varit sen han var liten). Vi hade så skönt och så vackert det är där inne. Satte oss högst upp på berget med utsikt över gbg. Sen cyklade vi hemåt men det var så fint väder att vi cyklade mot Fiskekyrkan istället där vi fastnade och kollade på fem personer (inklusive tränare) som höll på med någon filipinsk kampsport med pinnar (bamburör) Skit häftigt att kolla på. En av tjejerna kände jag igen från mina hemtrakter som jag sen kollade upp på nätet och fick se att hon är världsmästare. Grattis.
(Tyvärr hade jag ingen kamera med mig)

Perfekt första dag, och tydligen ska vädret hålla i sig. Jag är tacksam.

Inga kommentarer: