Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Här e hon



Pia som fått stå ut med mig på stan idag. Vi har sprungit fram å tillbaks fram å tillbaks... Men hon tyckte de va kul. :-)
Hon är mer ute och shoppar än mig annars så hon e van :-).
Hon ringde till och med sthlm till flera butiker för att leta efter mina Acne skor. (som hon redan har) Vi har haft riktigt trevligt, fem timmar går rätt fort bara. Vi avslutade med en middag och två glas vin i Vasastan då också Klas slutat jobba så han var med.
Najs ledig dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker om Pia!!!
hon e grymmmm

pia sa...

Men du ....nytvättat hår el? ser ut som om jag blivit slickad av en hund i huvudet ju...snacka om platt fall :-)