Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Komplimanger!




Oj oj oj oj vad komplimanger man fick idag då! Och jag som alltid bara haft glasögon på mig när jag e hemma och osminkad, kanske man ska ändra på då.

Aj aj så ont i fötterna idag. Då undrar jag hur dom mår på måndag när jag jobbar min 8:e dag i sträck?

Ååååå jag e så hungrig så jag dör! Jag blir världens grinigaste människa när jag e hungrig. Jag fungerar inte. Kan inte, vill inte prata med någon ser bara mat framför mig. Och när jag e så hungrig kan jag äta vad som helst. Bara ge mig nått! NU!!!!

Men eftersom Klas inte är hemma... så får de bli gamla hederliga snabbmakaroner med ketchup helt enkelt. Snabbt och enkelt kanske inte de godaste jag vet men det mättar magen. Sen väntar godis på mig i vardagsrummet. Yummie! Vad kommer på tv ikväll?Ensam kväll! Jippie!

Inga kommentarer: