Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Lika mörkt klädd som vädret




Haft huvudvärk hela dagen. Ska bli så skööönt att vara ledig imorgon nu efter 8 dar i sträck. (jag veet att jag påpekar de hela tiden men f*n va trött man e efter mer än 5 dars arbete)
Gick bara rakt upp ur sängen imorse och tog något ur garderoben. På med Klas stora jacka som jag gömde mig i för regnet.
In på jobbet vid nio (så skönt att vara själv i butiken innan man öppnat).
Satte på en skön Lounge skiva och började med bankning.
Sen har hela dagen varit rätt skön (gick också ovanligt fort).
Men huvudvärken var olidlig ibland.
Halv sju kommer Klas in i butiken och får mig att le stort. Gud vad jag älskar min kille.
Promenerar hem landar i soffan, och nu väntar en kladdkaka i ugnen :-)

Outfit today:
Velour tee
H&M kjol
Keds skor
Filippa K jacka (herr)

Inga kommentarer: