Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Har man ny stil för att man är med i ett lättklätt reportage?



Kolla in deras nya stil och så får man se hur dom viker ut sig i ett reportage.

Har man ny stil för det?

Har inte dom två vikt ut sig lättklädda förut? Victoria går lättklädd till vardags tycker jag.


Snygga? O ja. Det tycker jag allt dom blev på dessa bilder.

Hade en diskussion om Victorias stil med några tjejer. Dom tycker hon har jätte snygg stil och alltid haft det. Jag höll inte riktigt med där. jag kan tycka på vissa bilder i media att hon inte ser klok ut. Vissa andra bilder är hon jätte "fashion".

vad tycker ni?

Inga kommentarer: