Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Bliss Resto




Igår åt jag och Klas en avsmakningsmeny vid namn "Summer experience" på Bliss Resto. (Magasinsgatan göteborg)
Bliss är en av mina favorit restauranger. Tidigt i våras åt jag och Klas en fantastisk tre rätters middag. Eller då jag var ute och åt med Diesel på julmiddag, också helt fantastiskt.
Men sommarmenyn var en besvikelse.
Då går jag hellre till Manana i Kungshöjd om jag vill äta "tapas".
Jag var inte alls beredd på att äta smårätter på Bliss bara.
Speciellt inte när jag måste välja någon av menyerna men inte fick välja vilka små rätter jag ville den skulle inkludera. (jag och Klas var förresten tvungna att välja samma avsmakningsmeny annars skulle det inte gå)

Jag gick ju dit för att få en smakupplevelse av en förrätt, huvudrätt och dessert som jag själv fått välja från menyn.

Min drink sen i baren var fantastiskt god dock som bartendern gjorde åt mig :-)

Inga kommentarer: