Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Semester då ja




Klockan 17.00 idag gick jag på semester. Ledig en vecka. Jag ska inte göra ett skit. Jo okej vi ska få hit en målargubbe och vi ska handla färg och så. Men annars.. inte ett skit.

Clara blus 399:- hade jag på mig idag. Sålt som smör på jobbet.

Först gillade jag den, sen gillade jag den inte, sen gillade jag den, tog hem den provade den tyckte den var för "gullig", tog av mig den, tog på mig den i morse, tänkte att jag skulle ta av mig den, sminkade mig, behöll den på, älskade den när jag var på väg till jobbet och lyssnade å bra musik i radion.

Sålde flera för att många tyckte den var så fin. Älskade den ännu mer när jag gick hem. Så. Jag gillar min blus nu. :-)

well that was it.

Inga kommentarer: