Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Sniffa lim!




Man ser kanske inte så bra men jag har idag Velour linne, H&M kjol (69.50:-!!!), leggings likaså.

Jobbat idag och dagen har varit en vanlig dag, fullt med turister eller Gothia Cup ungar.

Jag har ätit riktigt dåligt idag och det märks... trött och hängig. Mina linser är riktigt grumliga och känns som dom vill hoppa ur ögonen.. På tal om det. Har inga linser kvar!!! jag får gå i glasögon.. uäää. Skit snyggt med rätt glasögon men mina får mig bara att se tantig ut. Har två par linser kvar. Beställt nya på nätet som jag alltid gör men tydligen tar de extra dagar nu i juli!! Så jag måste spara dom paren till helgen.......

Idag beklagade sig (en j*vligt rolig tjej) en tjej om hur hon inte vill bo på Marklandsg. För att folk sniffar lim och så där. Jag vek mig av skratt och såg hur folk kom upp ur brunnar med påsar som dom höll mot näsan eller typ sånt orange lim (med svart kork) som man hade i skolan.
-Vadå ser du folk sniffa lim? frågar jag
-Nä nä men man fattar ju att dom gör det! säger hon.

J*vla rolig alltså

Inga kommentarer: