Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Vacker skådis




Jennifer Connely var med i filmen jag såg igår. Hon är väldigt vacker (en av klas favoriter) men det var inte hon som gjorde filmen igår.
"Little children" JÄTTE BRA! Kate Winslet är med också. (Tänk dig lite American Beauty.) Man får följa flera karaktärer som hör ihop. Jag gillar när det är en röst i bakgrunden som pratar, speciellt i detta fallet en mörk mansröst som är väldigt allvarlig (i komiska eller pinsama situationer också).

(Sen en annan film som var grymt bra var "Last King of scotland" SPÄNNANDE!)

Fick ni två hyrtips som kanske kan behövas i regniga gbg.

Inga kommentarer: