Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Magens bästa vän

Blåbärs soppa är det första jag kunnat äta (och behållt) sen fredag kväll.
Känner mig undernärd och mager. Finns inget kul på tv heller....

Funderar på att sätta på någon film som får mig att tänka på annat. Hmm.... Vilken då? Ska vi se här i filmhörnan: Cape Fear, Patrioten, När Harry mötte Sally (väldigt likt mig och klas i situationen..) Saving private ryan...Scarface..Bruce Almighty, American Psycho...

Hmm en del filmer jag inte ens sett finns här med: Sabrina eller Bring it on?.
hahahahah låter som porrfilmer men det är det inte.

Kirsten Dunst är med i den ena. Kanske ska titta på en sån tjejfilm då?
Eller ska jag titta på ett säkert kort som Sex and the City?
Eller skratta lite åt Scary movie filmerna? Äh ja vet inte.....
Gud vad många filmer vi hade då. Notting Hill e fin.. Maratonmannen? Har inte jag sett det var en gammal film. Hmm..

Det blir nog Carrie och tjejerna i alla fall...

Inga kommentarer: