Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Jag har varit på andra konserter..





Robbie Williams förra sommaren.
Det var riktigt kul. Vi var först hos några vänner till syrran, jag och "Romana" satt på deras trapp utanför ( sverige-fotbollsmatch var på tv och jag va inte så intresserad), vi åt chips och drack vin. Det var nästan det roligaste på hela kvällen. Jag var rätt full när jag snubblade ut på fotbollsplanen med papper i handen för att kissa. Kunde gått in i lägenheten liksom. hahahah. Det var strålande väder den dagen.
Hamnade på Locatelli som hade efterfest.

Sen sommaren innan där var jag och Pia på U2, också en väldigt minnesvärd kväll. Jag lånade ett par second hand stövlar av henne. I storlek 37 (jag har 39). Pia har typ 35 så hon har sulor i dom. Jag har lånat dom innan några gånger så jag tar bara ut sulorna när jag lånar dom..
När vi går mot Ullevi så tycker jag att skorna klämmer lite.
- Har du tagit ut sulorna då? frågar Pia.
- ja ja... (svarar jag)
När vi sitter och ser Bono sjunga för full hals "cant live with or without you" då kollar jag i stövlarna (för de klämde nått fruktansvärt) och då är sulorna kvar.
Vi fick oss några skratt där. Det ösregnar när konserten är slut och vi hamnade på Lounge där vi hade rätt kul har jag för mig med "järngänget".

Sen var jag på Gyllene Tider i Halmstad med Romana, Andreas och hela Halmstad ligan-vänner till Romana. Och DEN dagen och kvällen var galen!! Nä.. JAG var galen. Dom i Halmstad minns mig for ever där nu.
Gud vad kul det var. Det är minne för livet verkligen.
(Den dagen + Rhodos resan -04 då "Romana" föddes.)
Natten och nästa morgon var en enda dimma av fisar som jag , Romana och Andreas lagt på Romanas rum. :-)

Westlife i Scandinavium, med tjej ligan. Också en klassiker. Jennie bär röd tröja och får "ögonkontakt" med Nicky.

O ja..så jag har haft en del roliga konserter också. Och då är det allt runtomkring konserten som är dom roliga minnena inte själva uppträdandet.

Inga kommentarer: