Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Shoes not blues

Vet inte om det syns så bra.... (orkade inte sätta på blixten).
Men det står 14 par skor i vår hall just nu. "Sinnes."
Tänkte på att det ser ut som om man kommer in i ett kollektiv nu när jag springer in och ut genom lägenheten. (tvättar...booring)
Och sen har vi säkert 14 till i garderoben med....

Ni undrar nog om jag har något liv men det har jag. (ha ha)
Jag tycker bara detta med blogging är gör roligt just nu.
Det lugnar sig nog det med ska ni se. :-)
Men nu är det faktiskt så (måste bara förklara mig) att jag har inte så mycket att göra här hemma just nu imellan maskinerna som går på där nere i tvättstugan.
(städa e för tråkigt)
Men jag löser sudoku imellan åt också...det är kul, lite hjärngympa så.
Sen laddar jag ner massa musik med. Senaste låten (ska vi se här) som jag laddat ner är Unklejam-What im fighting for.

Syns säkert snart igen. ;-)

Inga kommentarer: